Sunday, December 14, 2008

Bertukar ke SK Dengkil


Adalah dimaklumkan saya akan bertukar ke SK Dengkil mulai 17 Disember 2008 (ikut surat mula 1 Disember) atas kehendak dan permintaan pihak atasan. Saya akan digantikan oleh Guru Besar dari SK Cyberjaya.

Sebenarnya ura-ura ni dah lama kedengaran dalam daerah Sepang cuma belum tentu sah atau tidak. Walau berat hati nak meninggalkan warga SK Desa Putra yang saya sayang, apakan daya kerana kita merancang, Tuhan yang menentukan.

Sebenarnya banyak lagi tugasan dan perjuangan saya yang belum selesai namun saya mengharapkan Penolong Kanan, guru-guru, PIBG juga Guru Besar baru akan meneruskannya.

Saya memohon ampun dan maaf atas segala salah silap dan kelemahan jika ada dan saya mendoakan semoga SK Desa Putra terus cemerlang dalam semua bidang. Terima kasih yang tidak terhingga kepada anda semua atas segala kerjasama, sokongan dan sumbangan kepada saya dan sekolah selama ini. Hubungi saya bila-bila masa jika perlu. Selamat maju jaya.

Jumpa lagi. Assalamualaikum wbt.

No comments: